Oh darling i wish you were here.

Det är någonting med dig som är speciellt, men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag dras till dig, jag vill ständigt prata och vara nära dig. Utan att ha en aning om varför. Problemet är, jag tror inte att du känner samma sak. Orden som kommer ur din mun, känns verkliga för stunden men tynar sakta längre och längre bort. Jag vill att dom ska vara sanna, jag vill ge det här en chans. Jag vill se om det är verkligt. Men varje gång vi kommer ett steg närmare tar vi två tillbaks. Ena stunden gör vi inget annat än att prata, i nästa hörs vi inte av på veckor. Den gamla vanliga kärleken är jag trött på, jag vill testa något nytt. Du väcker ett liv i mig som jag inte visste fanns, du får mig att vilja. Jag vill ha dig nära, känna din närhet, höra dina hjärtslag. Men jag vet inte om det verkligen är vad du eller jag egentligen vill. Eller om vi bara är för fega för att försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0