All I got is you baby on my brain.

Fuck this shit, jag tänker på dig 25 timmar om dygnet. Ja det finns bara 24 men du är i mina tankar konstant. Men du verkar inte fatta vad du faktiskt gör mot mig, hur du får mig att känna. Du skiter i det totalt, det är bara okej när du känner för det. Jag är trött på skiten, jag vill ha en förklaring nu. Inte senare, NU. AAAAAAH jag får damp! )(/&/¤"#"#¤"¤"##¤#%&/U()=#¤"#! Jag har känslor för dig, dom kan inte ens jag förneka. Senaste månaderna har du alltid legat och smygit i mitt bakhuvud. Jag log när jag fick sms från dig, jag svarade på dom på en gång och väntade meniskt på att nästa skulle komma. Det var meningslöst att ens försöka. Jag skiter i allt som jag bävat över vad det gäller dig, bara du ger mig en ärlig chans.

From when i wake up till when i lie down, all i got is you baby on my brain. Spending all my time loving you, all my time loving you, 25 hours in my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0