Twelve things I will do before I die.

Något som jag har tänkt på ett bra tag nu, det är vad fasiken finns det som man bara måste hinna uträtta innan man dör. Det finns så otroligt många saker att välja mellan nu för tiden, vissa saker kostar mer än andra och vissa kvävs mycket ansträngning för att genomföra. Men jag ska nu framlägga mina mål innan jag dör.

Innan jag dör, eller i vissa fall fyllt ett visst årtal ska jag ha uträttat dessa ting:

Resa jorden runt
- nej fy satan det är för fol med dålig fantasi! Nu ska vi vara realistiska här, för jag har större mål än bara sånt tjaffs.
  • Jag ska ha hoppat fallskärm från ett flygplan - själv, innan jag fyllt 30.
  • Jag ska ha backpackat i ett u-land under flertal veckor.
  • Jag ska ha gått genom iallafall halva Sverige, möjligtvis cyklat.
  • Jag ska ha blivit stolt medlem i 10.000 meters klubben.
  • Jag ska ha brutit ett ben..... Eller fler, inte säker på antalet.
  • Jag ska ha bjudit en hemlös på middag samt dusch och rena kläder.
  • Jag ska ha haft en katt som jag döpt till hund.
  • Jag ska ha pussat ett lejon (don't ask me why).
  • Jag ska ha lurat någon under två veckors tid att jag helt seriöst är en transvestit.
  • Jag ska medverka i en film av något slag, sen om det är en amatör p-rulle eller inte...
  • Jag ska springa naken genom en stad, eller ja iallafall med underkläder.
  • Jag ska bli en cougar vid 90års ålder och köra ferrari med scarf runt halsen!

Detta kanske inte var allt men det är en del iallafall av vad mitt liv kommer innefatta. Sen kanske inte alla punkter är speciellt seriösa men för mig är dom det. Så ja det var allt för mig, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

ÅÅÅH tack för din fina kommentar! <3 kul att du gillar och rekomenderar min blogg:) jag försöker att ta med så mycket som möjligt och göra alla nöjda eller bara ta upp nått onödigt eller roligt:P hoppas allt är bra med dig:)

2010-07-06 @ 14:11:25
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0