I could really use a wish right now.

HOOOOME SWEET FUCKING HOME!
Nej jag är inte fin i munnen, jag behöver en dos med vatten och tvål, men nej tack jag avstår. Mitt språk är inte vackert men det är mitt.

Btw (by the way för dom som inte förstår dagens generations språk.) så är jag hemma. Inget mer USA på två år. Inget mer sakna folk i tre veckor. Jag får vara hemma. Jag får umgås med dom som jag bryr mig om mest av allt. Eller ja, alla utom dig. Dig saknar jag. Dig vill jag träffa. Dig vill jag bara känna närhet från. Men det är bara en önskan, något jag vill, något jag aldrig kommer få. Och jag fucking hatar det. ÅHH ångest! Men jag har dom som bryr sig om mig, jag behöver inte dig. Men sen kan jag alltid fortsätta ljuga för mig själv...
Jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0