08:46:39

Nu sitter jag här, klockan är typ halv 9, jag är vaken. Och vad tänker jag med egentligen?! Vart väckt klockan 7, hör ni hur det låter, klockan SJU. Och jag ska inte jobba, jag ska inte iväg. Det känns helt helt onödigt, men jag ska försöka vända tillbaka på dygnet. Det känns inte värt att gå och lägga sig 4 på morgonen och vakna upp samma tid på eftermiddagen igen. Så hej då 10-12 timmars sömn och säg välkommen till 4-6 timmar sleeptime every fucking night. Det är bara bita ihop. Men ja som sagt, skolan börjar om en månad. Varför inte förbereda sig tidigt.

 

You'r fat bastard, get up!


Kommentarer
Postat av: carro

kul att du är med:)

2010-07-18 @ 15:02:24
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0