Night of horror.

Idag är det ju halloween, om någon missat det?
Jag fick lite smått panik då jag trodde att det va igår. Haha men sedan tänkte jag att den 31 hade kommit lite väl snabbt. Jag hade tän försöka ge mig ut på bus eller godis tåg luffning idag. Och ja, det är godiset jag är ute efter. Haha desperat i know. men att klä ut sig är det roliga ju. Sen får vi väl se hur kvällen slutar. Nu ska jag i alla fall försöka sätta fart. Har lovat att GRUND städa hela övervångingen medans jag får nytt golv lagt i mitt rum. Det är det nästan värt. Sedan ska man väl ta på sig något annat än myskläderna och sätta sig på bussen till kyrkogården. Ska faktiskt åka och tända ett ljus för min pappa. Usch, saknar honom..
Men nej nu ska jag inte skriva mer om det. 

Dags att säda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0