Friday night.

Hej på bloggen.

Haha visst är jag rolig? Jag säger hej till min egen blogg, mohaha. Nej min humor kommer det aldrig vara någon som förstår, eller hur gunnar?
Ja ni förstår att jag har döpt min blogg till gunnar, fint va? Gunnar är 78 år och bor i Landet Ingenstans tillsammans med Peter Pan.
Nej nu ska vi va seriösa här ! Jag har tråkigt och då är jag alltid oseriös. Snart är det middag, och jag är vrålhungrig, passande tycker jag.

Jag har inga nya bilder och känner mig allmänt omotiverad till det mesta. Så trött på allt. Går det att köpa ett nytt liv på ebay måntro... Allt jag vill är att få börja om från början med allt. Men vem vet, det kanske blir bra igen. Bara vänta och se. Ska börja skriva på en text så får vi se om den kommer upp idag, imorgon eller över huvud taget.

Ha det gott, för det ska jag, ost&skinpaj here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0