Graffiti

Jag kände för att ge bloggen ett nytt ansikte men en liten personlig gnutta och jag tycker jag lyckades, haha. En ny header och en annan bakgrundsfärg kan faktiskt göra rätt mycket.
Bilden tog jag igår inne i stan vid slussen, riktigt bra tycker jag att den blev i svartvitt trots allt. Var lite skeptisk till den från början måste jag erkänna dock. Men resultatet blev helt okej.
Här är en annan bild på samma motiv men en annan vinkel:



Idag har det vart skolan som gällt, har försökt förstå mig på fysiken, inte min grej säger jag bara. Och det blir inte lättare med en lärare som man inte fattar ett ord utav vad han pratar om. Jag är glad att han inte är min no lärare i alla fall. Nej nu ska jag försöka få in resten av no;n i huvudet så jag kanske klarar G nu. Önskar att vi hade biologi istället...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar designen. Graffitti kan vara så jäkla snyggt! När jag köper min egna lägenhet ska jag försöka hitta någon som kan måla ett utav rummen. Dte 'r så coot!

2009-05-28 @ 14:54:48
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0