Eyelashes.

Ligger och kollar på Americas Best Dance Crew just nu, älskar programmet. Snyd bara att man inte har någon taktkänsla över huvudtaget, haha. Har degat framför tvn hela dagen idag i hopp om att hitta någon att träffa idag, men nej då. "Em" va ute och gick med familjen och hade hoppats på att träffa henne men det sprack ju. Sen hade jag inte så många fler att välja på.
Så nu väntar jag bara på att mamma ska häga tvätten klart sen ska hon få färga mina ögonfransar! Jag hatar att vara utan smink för ser så blek ut så jag hoppas att det här ska göra det lite bättre i alla fall. Nej nu vart hon klar, om en halvtimme har jag svarta ögonfransar.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0