Back in tracks

Pojkvännen kom trots allt i fredags, det vart bättre och jag tror det kanske löser sig nu. Men där har ni i alla fall orsaken till min bloggtorka :)

I lördags fick vi för oss att åka in till stan i alla fall och vem tror ni inte går och köper rosor till mig? Tjugo stycken fick jag också, så sött. Så som tack för det köpte jag två paket jordgubbar på hötorget och så knallade vi bort till lidl på sveavägen och köpte en läsk. Sen fick jag användning av mitt så bra lokalsinne och fick för mig att vi skulle gå till humlegården, men vi kom dit! Så vi satt dr och mös och jag blev matad med jordgubbar av min älskling. Hihi han vågade väl inte låta mig äta själv för då vet han väl att det inte blir nått över. Jag älskar jodgubbar, and i cant deny it !

Ska bara slänga in bilder från kamerorna så ska ni få se bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0