The silence scares me..

... 'cause it confirms the truth.

Förlåt att jag inte uppdaterat, med det är sommar, jag är ledig, jag lever livet !
igår låg jag och byggde på brännan på stranden, eller bygga på är väl fel ord.. jag brände mig... Haha, jag är så lyckad, eller inte. Nej men gud jag skriver som en get, märks att jag är trött. Men jag har knappt sovit i natt, det gick bara inte. Nej nu ska jag väl fixa mig och sätta mig på baklongen och försöka att inte bränna mig. Puss på rumpan !



Jag lovade mig själv att inte bli sårad igen.
Jag lovade mig själv att inte fälla fler tårar för din skull.
Jag försökte släppa allt, glömma dig, men det gick inte.
Det är som att ditt namn är inristat i mig, du finns alltid där.
Och jag vill inte släppa taget.
Allt jag vill är att få rätta till alla misstag.
Allt jag vill är att få tillbaka dig.
För jag älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0