Once again.

Allt hara bara varit åt helvete fel senaste tiden rent ut sagt och jag bara inte orkat bloggat. Och att statestiken är i botten är väl inte förvåning? Nej men jag ska försöka ta tag i bloggen nu för jag tror att jag kan behöva det. Men bered er inte på någon lycka, det kan bli åt helt andra hållet om vi har otur.

Okej vad som hänt senaste tiden är inte så mycket, jag har mest mått skit måste jag faktiskt medge. Men vad händer under sommaren då?

9-11 juni läger på Nottarö med bästavän och flera.
26 juni kommer gudmor och hälsar på från usa.
'Någon gång under sommaren' Två veckor i Turkiet - Alanya med mor min.
Sen kommer det självklart bli en massa annat skoj också.

Nej nu ska jag göra nått.... vet bara inte vad, haha.



Ofixad bild, men jag gillar den av någon anledning..

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

du kan ju se min lista heheh

2009-06-06 @ 14:10:22
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0