Can you tell me something.

Do you know what it feels like when the whole world is looking down on you.
Do you know what it feels to feel like nobody doesn't even wants to look at you because your disgusting.
Do you know how it feels when everybody has let you down.
Do you really know?

Jag erkänner, jag kände mig precis just så igår, så jag gick och köpte hårfärg!
Och nu är jag näst intill platina blond tyvärr. Jag tänkte inte innan men jag har tur så det ser i alla fall nästan naturligt ut. Om det inte vore för att jag är hemlig skulle ni få se det på bild, men tyvärr!
Just nu vill jag bara lämna allt, vill bara gå och aldrig titta tillbaka igen. Dock är det inte så lätt..
Nej nu är det städning på menyn som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0