Turning sick

Yes, jag håller på att bli sjuk, igen. Suck, hate this!
Aja, jag hade det riktigt kul på praktiken idag. Ja nu vet ni det också, jag har praktik. Men jag säger inte hur länge, min ålder får vara en hemlighet ett tag till. Sen gick jag lite tidigare för skulle till tandläkarn som resulterade i hål. Jag har nämligen "underjordiska gångar" i tänderna som inte är som dom ska. Men ja..
Och när jag gick över hötorget idag så fick jag en ros av en av killarna som jobba där, så sött. Tyvärr kanske inte riktigt min typ av ålder på kille. Haha men sött var det. Dock var nog rosen lite halvdålig av att ha stått ute hela dagen så den dog när jag kom hem. Men den hängdes upp på torkning.

Riktigt fint väger har det vart idag eller vad säger ni? Dock har jag vart fullt påklädd idag för att försöka bli frisk. Så har inte blivit så mycket att njuta av solen tyvärr. Nej nu ska jag se klart på tv, ha det bra nu mina små bakelser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0