Low low low low

Imorgon är det valborg och jag längtar inte ens, känns bara skit.
Min så kallade pojkvän kanske kommer imorgon. Det var meningen från början men sen boka han upp med kompisar. Känns alltid som jag hamnar i sista hand, när det gäller honom har det alltid vart tvärt om för min del. Aja, det är bara bita ihop.

Vad händer för eran del då imorgon? Valborg, helgen för redlös fylla. SJälv har jag inge behov av att dricka heller, men nykterist kan man väl inte kalla mig haha. Jag har där emot aldrig varit full, och det är jag stolt över! Nu kom jag på en grej, ni som läser bloggen,

Hur var eran första fylla? Skriv och berätta!

Kommentarer
Postat av: alexandra





rätta ordet!



2009-04-29 @ 23:25:23
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0